Конспект заняття “Колискова для лялечки” для дітей раннього віку
Конспект
заняття “Колискова для лялечки”
для дітей
раннього віку
(3-й рік життя)
Мета: познайомити дітей з новою
колисковою; заохочувати їх повторяти окремі слова за вихователем, розповідати
знайомі потішки, колисанки; формувати у дітей культурно-гігієнічні навички.
Створювати сприятливі умови для розширення запасу слів, вправляти у правильній
звуковимові. Розвивати мовлення дітей, інтерес до усної народної творчості,
народної колискової пісні. Виховувати бажання любов до матері, рідних.
Матеріал.
Демонстраційний: ліжко, постіль,
лялька, рушничок, ведмедик.
Роздавальний: маленькі лялечки
для кожної дитини.
Хід
заняття
В ігровому куточку сидить
іграшковий ведмедик та велика лялька Міла. Вихователь пропонує дітям підійти й
послухати, про що вони говорять.
Вихователь. Діти, лялечка каже,
що дуже втомилася й хоче спати, вона прохає ведмедика допомагати їй розстелити
постіль, але він не вміє. Допоможемо їм?
Вихователь. Захотіла Мілочка спати,
Кулачками тре оченята.
Зачекай-но, Мілочка,
трішки.
Постелю для тебе я ліжко,
Покладу тебе й заспіваю:
“Люлі-люлі, баю-баю”.
Дітки, скажіть мені, а що треба зробити перед тим, як лягти спати?
Діти. Треба умитися й роздягтися, скласти свої речі.
Вихователь. Зараз я умию нашу Марічку, а ви заспівайте їй пісеньку про
водичку.
Діти співають.
Водичка, водичка,
Умий Марічці личко.
Щоб сяяли очки,
Червоніли щічки. Щоб роток сміявся,
Щоб
зубчик кусався.
Вихователь. Діти, а чим треба
витерти Марічку?
Діти. Рушничком.
Вихователь. Тепер наша Марічка
чистенька, можна роздягати її і класти в ліжко. Хто хоче допомогти лялечці
роздягнутися?(дитина знімає з лялечки одяг, називає його, всі діти повторюють
назви: чобітки, спідниця, сорочка). Тепер наша лялечка готова до сну. Дітки, а
що треба зробити, щоб наша Марічка заснула міцно й солодко?
Діти. Заспівати пісеньку.
Вихователь. Так, треба заспівати
пісеньку. Ця пісенька називається колисанка. Її співають матусі, коли колишуть
дитину. Ось, послухайте.
Прийди, сонку, в колисоньку,
Приспи мою дитиноньку.
Та
щоб спала, не плакала,
Та
щоб росла, не боліла.
Щоб
голівонька була світленька,
А
личко – красивеньке.
Баю-баю, баю-бай,
Потихеньку засинай.
По закінченні колисанки промовляє
тихенько: “Заснула наша Марічка. Ой, дивіться, і ведмедик теж заснув, і його
колисаночка приспала”.
Після
цього вихователь звертає увагу на те, що в іншому куточку сидять ляльки, яких
також слід покласти спати. Пропонує кожній дитині взяти лялечку, умити її,
роздягти й покласти в ліжечко. Під час виконання дітьми цих дій проводить
індивідуальну роботу: заохочує окремих дітей промовляти забавлянку про водичку,
повторюють назву одягу, предметів білизни. Після того, як всі діти вклали
ляльок спати, пропонує всім разом заспівати колисанку.
А-а-а, люлі, люлі,
Налетіли гулі.
Сіли
на воротах
В червоних чоботях.
А
ворітця – скрип-скрип...
Моя
доня спить, спить.
Заснули наші лялечки, а ми не будемо їм заважати й підемо
на вулицю.
Діти тихенько виходять із кімнати.
Коментарі
Дописати коментар